Avatar billede haken Nybegynder
16. marts 2009 - 11:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Stabilt webhotel med kontrolpanel

Hej Eksperter

Jeg leder efter et stabilt webhotel med kontrolpanel hvor der er muligt at tilføje flere domæner, mysql databaser, email adresser osv.

Det afgørende er stabilitet og god support. Prisen er ikke afgørende.
Avatar billede showsource Seniormester
16. marts 2009 - 11:51 #1
hmm, support kender jeg ikke, har ikke haft brug for den, men
www.domaindirect.dk
virker umiddelbart meget fornuftigt.
Avatar billede nemlig Professor
16. marts 2009 - 12:21 #2
www.scannet.dk får meget positiv omtale.
Avatar billede carbonarm Nybegynder
16. marts 2009 - 12:23 #3
Servage.net kan jeg absolut anbefale.

1) Hurtig og god dansk support
2) Unendeligt mange emails og domæner tilknyttet samme konto.
3) 510 GB diskplads
4) 5 Terrabyte månedlig trafik!

Og benytter du koden herunder får du yderligere 25 GB diskplads oven i dealen.

www.servage.net/?coupon=cust43399
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. marts 2009 - 17:58 #4
Hej

Du kan evt søge efter udbydere på www.hostindex.dk
Avatar billede folmani Nybegynder
16. marts 2009 - 20:11 #5
Hos Surftown kan du samle alle dine domæner på samme webhotel. Få kunder per server, høj stabilitet, VIP Support, ubegrænset antal databaser og emailadresser. Stort kontrolpanel hvor du kan styre det hele!

http://surftown.dk/webhotel-erhverv
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 11:07 #6
Første klasses web-hotel får du hos rackhosting.dk, det koster derefter, men kører så godt, og så mange instillinger der kan fortages...

Det koster ja, men det gør luksus, og god service også.

Har selv en web-hotel der, og det har jeg haft 5-6 år nu, ingen dikkendar.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 11:07 #7
Avatar billede haken Nybegynder
19. marts 2009 - 11:20 #8
Hej Alle

Mange tak for svar.
Den endelige beslutning er ikke taget endnu.
Kender godt alle stederne men har ikke erfaringer med dem alle, men prøver at undersøge lidt videre.
Servage bliver der ikke, de er billige taget i betragtning af hvor meget man får, men desværre er deres mysql db alt for ustabil.
Dem der vil ha points kan smide et svar :-)
Avatar billede folmani Nybegynder
19. marts 2009 - 11:29 #9
Afslutningsvis vil jeg nævne at vi har 30 dages fuld fortrydelsret, såfremt dette er et parameter for dig?

Se evt. http://surftown.dk/hvorfor-os
Avatar billede haken Nybegynder
02. april 2009 - 08:38 #10
Det blev surftown.
Dem der vil have points kan ligge et svar.
Tak for jeres kommentare.