Avatar billede jetter Nybegynder
15. marts 2009 - 16:21 Der er 5 kommentarer
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 16:33 #1
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Citat fra reglerne:
Det er ikke tilladt at:
tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2009 - 06:29 #2
Jeg er ikke helt sikker på at dette er ulovligt vejmand, så jeg syntes at du skulle lade amin afgøre det.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 07:23 #3
Okay, jeg er ikke den eneste der læser leglerne sådan: http://www.eksperten.dk/spm/866942

Jeg kan ikke se, hvordan andre brugere har mulighed for at svare på dette spørgsmål.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2009 - 07:42 #4
Hvis det er gældende som du linker til, så kan jetter jo bare oprette et spørgsmål hvor der står, kan ikke installere IE7, og jeg svare så bare med løsningen, så er vi godtnok langt ude, men da point ikke kan bruges til noget som helst mere, så er jeg bedøvende ligeglad med om jeg får point eller ej.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 07:53 #5
men da point ikke kan bruges til noget som helst mere, så er jeg bedøvende ligeglad med om jeg får point eller ej.
Hvorfor så den tone?

Hvis jetter opretter et spørgsmål, har alle jo mulighed for at svare. Men det ville da virke ulogisk, da jetter allerede har fundet sit svar i et tidligere spørgsmål.
Det er vel netop idéen med Eksperten, at man kan finde svar på sine IT-spørgsmål ved at søge i gamle spørgsmål?

Men, fortæl hvilket svar du får fra Admin, når du kontakter ham.

Jeg gjorde bare opmærksom på reglerne.
Ha' en god dag.  :-)