Avatar billede h-dj Nybegynder
14. marts 2009 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Det spiller bare ikke... :(

Når hmm.. Købt Asus Crosshair II Formula, nForce 780, Crosair Dominator twin2x8500c5df 4096mb DDR2 2x2GB ram, og har et Asus en8600GT magic 512mb skærkort..har installeret XP (vista nej tak) når maskinen er kørt i ca. 10 - 15 min. eller når jeg spiller et spil genstarter maskinen.. når man så tjkker ud hvorfor.. skriver den overclocking.. hmm nu har man ikke overclocket sååååå HJÆLP
Avatar billede h-dj Nybegynder
14. marts 2009 - 12:42 #1
skal lige nævnes at alle driver er opdateret også bios.
Avatar billede hearnz Nybegynder
14. marts 2009 - 13:26 #2
Hvordan ser temperaturen ud omkring det vitale hardware? og hvor stor er din strømfosyning`?
Avatar billede h-dj Nybegynder
14. marts 2009 - 14:27 #3
Temp ligger omkring 42 grader strømforsyning er en 400w også ny...
Avatar billede hearnz Nybegynder
14. marts 2009 - 16:42 #4
Har du lavet nogle specielle indstillinger i bios..altså specificeret hvor hurtigt din rambus skal køre, cpu osv..

Kan jo være du er kommet til at sætte dem til noget forkert, bare auto alt til at starte med.
Avatar billede h-dj Nybegynder
14. marts 2009 - 17:26 #5
Alt står i auto... har lige siddet og læst hele bundkortet user guide igennem.. og alt står som den dag jeg modtog det... på nær lige BIOS er opdatere til sidste ver.
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. marts 2009 - 09:43 #6
ok, jeg er lidt blank så. Din strømforsyning er noget i underkanten til at trække dit system syntes jeg, men hvis den siger at det er noget med overclocking i fejlmeddelelsen lyder det jo underligt. Næste gang den gør det så prøv at skrive præcis hvad den siger her.
Avatar billede h-dj Nybegynder
22. marts 2009 - 16:25 #7
Jubii fandt fejlen.. flyttede en ram blok over i en anden slot.. derefter fandt jeg ud af at man skal ikke have D-link DWL-G510 wireless kort i en maskine der køre XP sp3 for det laver l... i systemet..