Avatar billede s_f Nybegynder
13. marts 2009 - 08:46 Der er 1 kommentar

Directory Security - hvordan?

Hej jeg kører med "enable anonumous access" på mine websites i min ISS server, da jeg ønsker alle skal kunne tilgå mine websites. Jeg bruger standard brugeren til dette "IUSR"

Denne bruger har jeg så gives NTFS read premissions til det directory hvor min webside ligger lokalt. Disse premissions synes ikke at være nok. Brugeren bliver i hvertfald promte til at skulle login.

Den eneste måde jeg synes jeg kan få det til at virke på er at give IUSER full premissions til det directory hvor websiden ligger i.

Kan dette passe, hvordan gøres dette på den "rigtige måde"

Mvh.
Steffen
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 11:16 #1
Måske skal du også give rettigheder til IIS workerproces brugeren/processen?