Avatar billede c-lund Nybegynder
12. marts 2009 - 16:12 Der er 3 kommentarer

Nedetid på site

Hej

Jeg har et site der er tilmeldt til www.pingdom.com der tjekker hvert minut om en side er nede.

Der har på det sidste været nogle udfald, jeg har dog ikke selv set det, da sitet virker igen sekundet efter jeg har fået en sms med problemet.

Så er der nogle der har en idé om, hvad det kan skyldes. eller er der en måde jeg kan tjekke det selv med noget log filer, måske programmere noget der kan fortælle lidt mere.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede folmani Nybegynder
12. marts 2009 - 16:22 #1
Hej,

Prøv at sætte overvågning op fra http://site24x7.com/index.html

Har bedre erfaringer med det end pingdom - alternativt kan du bruge sysOrb som er super avanceret!
Avatar billede mrdj Nybegynder
12. marts 2009 - 16:28 #2
Du kan også bruge www.hyperspin.com som jeg selv bruger, det er virkelig stabilt og fungerer bare enkelt og nemt
Avatar billede c-lund Nybegynder
13. marts 2009 - 09:38 #3
Ok, tak for jeres svar, jeg vil prøve og se om det gør en forskel