Avatar billede bobske Nybegynder
11. marts 2009 - 00:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital signatur sikkerhedskopi vil ikke indlæses fra mail attachment

Hej,

Jeg har et problem med at indlæse den sikkerhedskopi jeg lavet af min Digtal signatur.

Jeg har sendt den som attachment(sikkerhedskopi.html) til en IMAP mail jeg har.
Jeg gemmer filen på computeren og dobbeltklikker.. firefox starter op, men der vises kun en blank skærm? (har også prøvet med IE)

Jeg mistænker at det har noget at gøre med at filen ændres pga. noget kryptering via mail. Fordi filen skal fylde 11kb, som er det min mailklient oplyser mig (jeg bruger et webmail i browseren, men har også forsøgt via Thunderbird), men når den er gemt fylder den kun 2kb.. og når jeg kigger inde i kildekoden så har den fjernet en masse, bla. java script delen.

Jeg vil tro det virker hvis jeg laver en sikkerhedskopi på en USB-nøgle istedet, men der går lidt tid før jeg kommer hjem til min egen computer igen, så vil helst få det til at virke via min mail, filen er sådan set intakt nok når, men kun på mail-serveren, ligeså snart jeg har gemt den på computeren har den ændret sig.

Hvordan undgår jeg at html filen ikke bliver modified når jeg gemmer den?
Avatar billede dullerdk Nybegynder
11. marts 2009 - 08:03 #1
Prøv at pakke filen med feks. Winrar eller Winzip, inden du sender den. Så burde det virke.
Avatar billede bobske Nybegynder
30. juli 2011 - 18:30 #2
Hej, læg et svar for point. Jeg husker ikke hvordan jeg løste det i sin tid, men zipning har nok været løsningen.