Avatar billede plejlen Nybegynder
10. marts 2009 - 09:39 Der er 1 kommentar

Excel på hjemmeside.

Kan en Excel-model lægges på en hjemmeside, således at brugere kan logge ind på modellen og gennemføre beregningerne på hjemmesiden, og danne en udskrift til egen PC - helt som om modellen lå på egen PC
Har prøvet at uploade en model til min hjemmeside, og det lader til at hele modellen downloades til brugerens PC når modellen aktiveres - og det var ikke hensigten.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. marts 2009 - 09:52 #1
Hvis du har ASP (måske kan PHP også bruges, det har jeg ingen erfaringer med), så findes der forskellige excel moduler, nogle gratis andre købe.

Disse forskellige moduler giver forskellig funktionalitet. Om der findes et der kan lige du vil husker jeg ikke, men det gør der sandsynligvis. Prøv google og se om det ikke skulle være lavet allerede