Avatar billede sambora Nybegynder
09. marts 2009 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Ny simpel printer

Er blevet bedt om at købe en rigtig familieprinter.

Den skal bruges til at printe almindelig tekstbehandling og sider fra internettet. Der er ikke ønske om den skal kunne lave foto.

Den skal være meget simpel, driftsikker, billig i blæk osv.

Har I ikke en god idé i prislejet 500-600 kr?
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. marts 2009 - 20:01 #1
til den pris kan du nok godt få en printer i føtex eller bilka eller sådan noget
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2009 - 13:39 #2
Billig i blæk og driftsikker får du ikke i den prisklasse. Der får du en printer, der fungerer fint til jeres behov, og så smider du den ud igen om 2-3 år, når den ikke længere virker.

Har I ikke det store printbehov, så hold jer til prisen, og gå, som slawomir, ud i et supermarked og find den printer der ser bedst ud.

Et enkelt råd - hold jer så vidt muligt til HP, Canon eller Epson, der er kendt for den bedste kvalitet inden for blækprintere.