Avatar billede mostcrazy Nybegynder
08. marts 2009 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange og POP3 side om side

Hej,

Jeg har nogle maskiner kørende med outlook sat op til, at hente mails via POP3. Imidlertid har jeg netop fået en SBS server i huset, og der bruger jeg exchange serveren.

Jeg har sat exchange serveren op og den kører uden problemer, men hvordan kan jeg tilføje de respektive exchangekonti til de eksisterende outlook opsætninger, således at klienterne fortsat henter over pop3?
Avatar billede anri Novice
08. marts 2009 - 22:52 #1
Har du overvejet at lade exchangen hente fra de pop3 kontoer via pop3-connectoren?
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
09. marts 2009 - 21:23 #2
Ja, det har jeg, men det er ikke en god løsning da pop3 kører med private mails og exchangen er virksomhedens.

Jeg er i en periode pt. hvor jeg lige så stille er ved at skille virksomheden fra privaten og har derfor ikke helt brug for en seperat computer til firmaet hvor jeg evt. kunne installere en ekstra outlook klient.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
22. april 2009 - 19:33 #3
Det endte med at jeg måtte køre webmail.