Avatar billede puzzlespillet Nybegynder
08. marts 2009 - 10:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 lydkort? eller anden løsning....

jeg ville høre om der er nogen der har en løsning på mit problem, sagen er at jeg har et surruound højtalersæt til min pcér, som kun kan køre på 6 kanaler (5.1) altså 3 stereo minijack. og samtidig vil jeg gerne have min forstærker i stuen sat til i alm. stereo (2.1) kan det lade sig gøre på den ene eller den anden måde? altså at køre med 2 lydformater så og sige. evt. med 2 lydkort?? det er det samme der skal høres på begge sæt højtalere samtidigt. håber der er nogen der kan hjælpe mig. på forhånd tak. MVH. jacob
(kører med xp pro)
Avatar billede alloedee Nybegynder
08. marts 2009 - 11:34 #1
Nu kan sagten ha to lydkort i samme computer, men hvis det er det samme der skal høres kan du jo bare købe en minijack-splitter og splitte de to første kanaler fra 5,1 surrounden
Avatar billede alloedee Nybegynder
08. marts 2009 - 11:36 #2
Nu kan.... Der sku stå: Du kan
Avatar billede puzzlespillet Nybegynder
14. marts 2009 - 07:43 #3
okay, så vil jeg da prøve at kigge på sådan en. tak for det!