Avatar billede KaptajnKlaphat Nybegynder
07. marts 2009 - 19:37 Der er 2 kommentarer

Problem med Wifi efter standby

Hej IT-freaks!

Opsætning:
Futjitsu-Siemens Amilo PA3515
Win Vista 32bit
Telia Stofanet
Linksys Router (model kan jeg ikke huske)

Problemet er at den trådløse forbindelse overhovedet ikke virker efter man tænder computeren fra standby. Man bliver nødt til at genstarte maskinen før at forbindelsen virker igen. Det eneste den vil skrive er at den har "Begrænset adgang", og endda selvom man slukker for wifi-modemet.

Nogen som har en ide om hvad problemet kan være?

PS.: De andre computere i husstanden med wifi-forbindelse har ingen problemet med at få forbindelse igen efter standby.
Avatar billede LQmmel Nybegynder
08. marts 2009 - 07:42 #1
Har du benyttet funktionen i Vista "Diagnosticer og reparer internetforbindelse"? - Du finder funktionen nederst til højre ved uret, når du højreklikker på "Netværk".

Hvis ikke den kan løse problemet, hvad fortæller den dig så?

Det er muligvis ikke en permanent løsning, måske skal du hver gang du kommer tilbage efter standby, trykke på "Diagnosticer og reparer internetforbindelse" for at komme online igen.
Avatar billede KaptajnKlaphat Nybegynder
08. marts 2009 - 09:18 #2
Ja, jeg har prøvet at diagnostisere forbindelsen, men desværre uden held.