Avatar billede jacgeld Nybegynder
07. marts 2009 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke fortælle Vista update, hvilke update jeg vil have...

Min vista ultimate er begyndt at hente alle de opdateringer som er udgivet til vista, det er inkl 40 sprogpakker, som fylder ialt 6GB.
Når jeg får en liste om de tilgængelige opdateringer, står de alle sammen i kategorien " important"

Det skal siges at min computer kører på et domæne (Er på et skolenetværk...) og jeg har derfor ikke rettigheder til at angive hvilke opdateringer jeg vil have, og hvilke jeg ikke vil have.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig, så den ikke henter alle de opdateringer
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. marts 2009 - 21:25 #1
Hej..

Kan du ikke bare slå flueben fra på dem som du ikke vil have derinde ?
Avatar billede jacgeld Nybegynder
08. marts 2009 - 12:20 #2
Jo, men når jeg så starter update op igen så er de alle krydset af igen. Den fortæller mig bagefter at jeg mangler 35 importent updates.
Problemet er, at den ikke kan se forskel på Importent updates og exstra opdates. Den tager det hele for importent og begynder at hente hele skidtet uden at jeg kan gøre noget.

Da jeg ikke er administrator på min egen computer 8 da den kører på et skole domæne) så kan jeg ikke slå automatisk update fra, så med det samme den for forbindelse til nettet, så begynder den at hente en masse ubrugelige updates