Avatar billede tinapusser Nybegynder
05. marts 2009 - 21:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

virus i messenger

hej. jeg har fået virus i messenger der gør at der bliver sendt mail med links til underlige hjemmesider, til alle mine kontaktpersoner. jeg har prøvet at afinstallere min msn, men den fortsætter samt at jeg bliver logget af ind i mellem...håber nogen har en løsning.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. marts 2009 - 21:27 #1
Har du skiftet dit kodeord?
Avatar billede tinapusser Nybegynder
05. marts 2009 - 21:32 #2
nej det har jeg ikke men det vil jeg prøve nu...tak for svaret..ss..
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. marts 2009 - 21:39 #3
Se om det virker - og husk at lukke spørgsmålet derefter.
Avatar billede tinapusser Nybegynder
05. marts 2009 - 21:45 #4
tak skal jeg nok...ss..er ny herinde så jeg skal lige finde ud af det..