Avatar billede Thomas_O-Mally Nybegynder
05. marts 2009 - 06:52 Der er 2 kommentarer

Adgangskode med php og mysql

Jeg er ved at oprette en hjemmeside for en forening på 000.webhost.com, der er mulighed for mysql og php.
Det er en hjemmeside med mange sider, hvor der skal være adgangskode til de fleste.
Men hvordan får jeg kreeret et adgangskode system (som for eksempel her på eksperten) som er let at styre og hvor man kun blive medlem når man får en adgangskode fra administrator??
svar her eller på min email radgiveren@mail.dk Hilsen O´Mally
Avatar billede minnci Nybegynder
09. marts 2009 - 13:54 #1
Nu ved jeg ikke hvor meget styr du har på PHP, men du kan lave det hele ved hjælp af ren PHP....

her er et eks fra mit login system..

<?php

        ////////////// LOGIN /////////////////

            if (isset($_POST['knap']))

        {

            $indnavn = $_POST['navn'];
            $pass = $_POST['pass'];

            if(empty($indnavn) OR empty($pass)) {
            echo 'Et af felterne er tomme.';}
            else {

            include("forbindtildb.php");

            $kommando = "SELECT * FROM members";
            $resultat = mysql_query($kommando) or die ("Kan ikke selecte fra members");

            while ($elevData = mysql_fetch_assoc($resultat))
Avatar billede muhahamuhaha Nybegynder
09. juni 2009 - 00:33 #2
Brug Joomla! Det kan klart anbefales. joomla.com