Avatar billede besida Nybegynder
04. marts 2009 - 18:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søg og indsæt sidetal

Hej

Jeg sidder og bøvler med en indholdsfortegnelse i excel.

Jeg har 2 filer, hvor fil 1 består af en rapport, hvor side 1, indeholder en masse tekster, for hvert enkelt afsnit.
Alt efter hvilke ting der medtages i rapporten, så skjules linierne, og overskrifterne ned igennem rapporten.

I den anden fil har jeg prøvet at lave et simpelt ark, med en knap. Ved tryk på denne knap, skal den automatisk opdatere indholdsfortegnelsen i den første fil/eller de åbne ark ( Det ark med indholdsfortegnelsen har altid det samme navn)

Ved tryk på knappen, skal makroen søge efter tekster i kolonne C, på side 1 ( arket hedder rapport), og derefter sætte sidetallet ind i i kolonne E.

Er der nogen der har en makro der kan klare ovenstående?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jkrons Professor
06. marts 2009 - 01:08 #1
Se svaret på

http://www.eksperten.dk/spm/866608

Du bør lukke det ene spørgsmpl, for jeg gåpr ud fra, at det er samme problemstilling.
Avatar billede besida Nybegynder
06. marts 2009 - 18:39 #2
I will. tak for hjælpen på det andet spørgsmål!