Avatar billede kmrc Nybegynder
04. marts 2009 - 16:15 Der er 12 kommentarer

Ugedage i outlook

jeg kan ikke se ugedage i outlook selvom de er slået til i indstillinger.
Jeg har tjekket at der er hak i 'vis ugedage' samt sørget for at mandag står som første dag i ugen og første uge er første 4 dages uge.
Men jeg kan ikke se ugenumrene nogen steder!
Avatar billede lx2ba Novice
04. marts 2009 - 17:42 #1
Hvilken Outlook udgave drejer det sig om?
Avatar billede coderdk Praktikant
04. marts 2009 - 21:02 #2
Avatar billede kmrc Nybegynder
05. marts 2009 - 09:51 #3
Ja sorry jeg mente selvfølgelig uge numre....
Det er 2003 professional.
Jeg kender godt til proceduren og har gjort præcis som i linket, men der er stadig ingen ugenumre nogen steder:-(
Avatar billede perhol Seniormester
05. marts 2009 - 21:41 #4
Den her forvirrede mig lidt.
Jeg bruger at se kalenderen i ugevisning og syntes ikke at jeg kunne se nogen ugenumre!
Prøvede at følge anvisningen i linket fra coderdk, men ingen ændring, i øvrigt passede anvisningen ikke til det billede jeg fik frem i indstillinger.
Prøvede at vise kalenderen som 1 dag, arbejdsuge, uge og måned. Ingen ændring.
Så var det jeg opdagede de små månedsoversigter i den venstre kolonne.
Der er der ugenumre, og det har der såmænd nok været hele tiden!
Avatar billede lx2ba Novice
05. marts 2009 - 22:46 #5
Det samme var jeg ude for for et årstid siden! Jeg synes ikke at JEG har krav på points, - så: Good Luck  ;<)
Avatar billede coderdk Praktikant
06. marts 2009 - 09:57 #6
Ja, det er jo kun i den lille kalender i siden, at ugenumrene kommer ;)
Avatar billede kmrc Nybegynder
06. marts 2009 - 16:37 #7
@perhol.
Du har sørme ret. Det er bare mig der er blind. Men det hjalp mig jo, så du får da point for det:-)
De øvrige kan jeg ikke give point, da jeg selv havde fundet det i hjælpe funktionen inden jeg stillede spørgsmålet...

Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg giver pointene, men jeg tjekker lige hjælpefunktionen på sitet ud.
Avatar billede lx2ba Novice
06. marts 2009 - 18:05 #8
Du skal bare afvise det svar, du lige selv har lavet,  samt opfordre til at lægge svar fra den/dem, som du vil tildele points. Når så svaret ligger der, så markerer u simpelthen "Accepter svar" og send!
Avatar billede kmrc Nybegynder
06. marts 2009 - 18:15 #9
Jeg kan se at der står at jeg kan acceptere det svar jeg skrev, men hvordan slettes det?

På forhånd tak :-)

til perhol, du må gerne lige skrive et svar så du kan få nogle point...
Avatar billede lx2ba Novice
06. marts 2009 - 22:01 #10
Når @perhol leverer et svar, så skal du bare acceptere det, - og glemme dit eget! Hej!
Avatar billede coderdk Praktikant
06. marts 2009 - 22:05 #11
Jeg bliver lige nødt til at spørge: Hvad var svaret, som perhol har givet dig? Var det linket jeg gav eller var der ugenumre hele tiden?
Avatar billede perhol Seniormester
07. marts 2009 - 11:06 #12
>kmrc
Du havde i forvejen gjort det rigtige, kunne bare ikke lige få øje på det.
Synes at du skal tage point selv (acceptere dit eget 'svar').
Jeg har lært præcis lige så meget som du har.