Avatar billede fozzyc Nybegynder
02. marts 2009 - 22:31 Der er 1 kommentar

PHP/MySQL programmør søges til opgave

Hej

Jeg er på udkig efter en PHP/MySQL programmør der kan hjælpe mig med en mindre opgave. Jeg har en kunde som ønsker at sælge adgang til en del på hans hjemmeside. Adgangen skal kun være mulig i 48 timer, så der skal udsendes et unikt brugernavn og password til kunden som så ikke virker længere efter 48 timer.

Der er opsat betalingsgateway til samme formål.

Kan du hjælpe? Så kontakt mig på email mig@renesejling.dk

Gerne med ca pris på opgaven.

Er du hurtig med at få løst opgaven er der mulighed for fremtidig samarbejde.

På forhånd tak
Mvh
René Sejling
www.renesejling.dk
Avatar billede fozzyc Nybegynder
07. marts 2009 - 11:10 #1
Opgaven er løst