Avatar billede frankdahl Nybegynder
02. marts 2009 - 20:05 Der er 1 kommentar

AVI - DVD

Jeg kan godt se mine film på en dvd afspiller men efter lidt tid passer filmen og lyden ikke sammen længere. Hvis jeg spoler lidt tilbage og starter igen så passer de sammen igen i lidt tid. Hvis nogen ved hvordan jeg kan løse problemet uden at skulle brænde om ville det være ekstra fedt da jeg ikke har mine avi filer mere men kun har filmene på dvd. Hvis i kan vise mig et program til at få mine slettede filer tilbage ville det også være fedt, da det nok kan hjælpe mig med at få det til at virke. hvis det kan hjælpe bruger jeg DVD flick.
Avatar billede frankdahl Nybegynder
05. marts 2009 - 16:12 #1
nu har jeg så prøvet at afspille mine dvder på en projektor med indbygget dvd afspiller og der virker den fint. Jeg har set at der er du logo for divx på den og det er der ikke på min men min har et logo for xvid. Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak.