Avatar billede vilmand Nybegynder
02. marts 2009 - 19:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af vinduer i windows vista

Hej alle har længe haft en bærbar computer med vista hvor jeg nemt kunne få vinduerne til at fylde f.eks. halvdelen af skærmen...
nu har jeg så fået en stationær, men det virker ikke på den nogle der kan hjælpe.

PS. Min stationær kører også med windows vista..
02. marts 2009 - 19:28 #1
... ikke helt forstået ?

"...vinduerne til at fylde f.eks. halvdelen af skærmen..."
Avatar billede vilmand Nybegynder
02. marts 2009 - 19:35 #2
Avatar billede vilmand Nybegynder
02. marts 2009 - 19:37 #3
Avatar billede vilmand Nybegynder
02. marts 2009 - 19:39 #4
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. marts 2009 - 19:53 #5
Du skal bare gå ned i f.eks højre hjørne i det vindue som du vil have lavet om og så tryk venstre mus knap og prøve at trække ind eller ud af... dernæst går du op i menue "funktioner" "mappe instillinger".. - "vis" - og sætter flueben i "husk hver mappes instillinger" .. så skulle det vist virke..
Avatar billede vilmand Nybegynder
02. marts 2009 - 20:36 #6
Det er ikke sådan jeg mener det...

På min bærbar var der EN knap man trykkede på og så gjorde den det selv

PS. knappen sad lige ved siden af minimer oppe i højre hjørne af vinduet
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
02. marts 2009 - 22:32 #7
Hmm ved ikke det med knappen. Men du kan højreklikke på din proceslinje, og vælge "Vis vinduer side om side". Så bliver de som du så flot illustrerer på billederne.