Avatar billede ozzi Nybegynder
02. marts 2009 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne vedhæftede filer

Jeg har netop geninstalleret min PC med XP Pro engelsk og Office 2003 DK. Når jeg modtager en e-mail i Outlook 2003 kan jeg ikke åbne vedhæftede filer direkte. Der kommer en meddelelse "The system cannot find the file specified". Jeg kan dog gemme den vedhæftede fil og åbne den denne vej, men det er ikke holdbart i længden.

Er der en indstilling i Outlook jeg kan ændre så jeg igen kan åbne de vedhæftede filer direkte?

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. marts 2009 - 11:20 #1
Er det alle typer af vedhæftede filer, eller er det kun bestemte typer?
Avatar billede ozzi Nybegynder
02. marts 2009 - 11:28 #2
Foreløbig er der tale om PDF, XLS, DOC & TXT filer.
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. marts 2009 - 22:14 #3
Prøv svarmulighederne fra denne tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/864933#reply_7335880

/ptj_11
Avatar billede ozzi Nybegynder
03. marts 2009 - 12:41 #4
Desværre er der intet i tråden der løste mit problem.

Jeg kan imidletid godt åbne JPG og PNG filer.
Avatar billede ozzi Nybegynder
03. marts 2009 - 15:25 #5
Problemet er løst. Slettede OLK21 biblioteket som Outlook bruger som temp. bibliotek til vedhæftede billeder og filer. Efter genstart oprettede Outlook mappen igen, og nu kan alle vedhæftede filer åbnes ved at dobbeltklikke på dem.