Avatar billede vilandt Nybegynder
26. februar 2009 - 00:08 Der er 7 kommentarer

Hvordan kan jeg se live streaming fra et andet land?

Hej super eksperter.

Jeg har et lille problem, jeg er helt vild med curling, og i Canada live streamer de en del kampe, men jeg kan ikke få adgang til dem. De skriver den her meddelelse:

Sorry, the video you are trying to watch is not available in your region.

Jeg ved ikke om man skal bruge dns servere fra Canada, eller om der er andre metoder, Please Help!!!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. februar 2009 - 07:16 #1
Avatar billede vilandt Nybegynder
26. februar 2009 - 19:07 #2
ok, hvordan sætter du den op, så den tror at jeg er i canada?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. februar 2009 - 19:42 #3
Det er ikke noget jeg gør :)

Klik på linket til proxy'en og surf
Avatar billede vilandt Nybegynder
26. februar 2009 - 20:48 #4
Det har jeg prøvet, og så kommer den med samme meddelelse.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. februar 2009 - 06:22 #5
Har du prøvet alle nordamerikanske proxyservere allerede?

Smid linket til curlingen, så prøver jeg.
Avatar billede vilandt Nybegynder
27. februar 2009 - 16:48 #6
Jeg har prøvet en del, men enten siger den error ellers kommer der ikke noget.

her er der et link:

http://watch.discoverychannel.ca/#clip143638

og så er der til curlingsiden, men det er kun når der er livekampe atr den ikke vil vise det. De er 9 timer bagud, så næste kamp er først kl. 04.00 pm(dansk tid kl. 1 i nat).

http://www.tsn.ca/curling/
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. marts 2009 - 19:51 #7
Uha tror ikke jeg må være oppe så sent for min kone :)

Jeg ved det virker med en proxy, men da der findes et hav dem og de ændre sig hele tiden, har jeg desværre ikke andet råd end at du må forsøge dig frem.