Avatar billede brainstorm Nybegynder
22. februar 2009 - 22:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen kende dette PCMCIA kort?

Hej.

Jeg har købt dette PCMCIA kort i kasse med lidt forskelligt ældre pc hardware, men der er ingen driver cd med og står ikke nogle brugbare informationer på det. Kan nogen genkende kortet?

http://www.madsbang.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=20

Jeg synes jeg kan genkende grafikken, men kan ikke huske hvilket mærke det tilhøre, håber nogen herinde kan :)

Mvh.

Mads
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. februar 2009 - 23:14 #1
Hvis den lugter lidt af tis, så er det min. Har du et foto af bagsiden?
Avatar billede brainstorm Nybegynder
23. februar 2009 - 00:33 #2
Hæ hæ, jeg ved ikke lige hvad du mener, men tjek linket igen, hvis du vil se bagsiden.
Avatar billede freddie_dk Nybegynder
23. februar 2009 - 07:33 #3
Du er ikke så heldig at en Windows Vista installation måske selv kan finde driveren til det. Og så evt. kan du se det udfra enhedshåndtering til at finde en driver til den maskine som du skal bruge det i.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 08:14 #4
sæt det i og lad dette program prøve om det kan

http://www.zhangduo.com/udi.html

m.v.h
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
23. februar 2009 - 09:40 #5
Avatar billede brainstorm Nybegynder
23. februar 2009 - 12:51 #6
Tak, dem prøver jeg lige og så vender jeg tilbage :)

Mads
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 13:48 #7
man bruger stadig kun komentarer - svar er til når der skal gives point.

m.v.h
Avatar billede brainstorm Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:09 #8
Tak treatmenice. Jeg lukker og giver dig points.

Mads
Avatar billede brainstorm Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:10 #9
Tak treatmenice. Jeg lukker og giver dig points.

Mads
Avatar billede brainstorm Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:11 #10
Af en eller anden grund kan ikke give pointsene, så de går vel tilbage til mig!
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 10:18 #11
du skal jo først have et svar fra mig du kan acceptere

svar funktionen er kun til lukning af spørgsmål

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1