Avatar billede martin_shearer Nybegynder
21. februar 2009 - 13:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk smadre min mus

Hi

et lille spørgsmål, efter jeg har sat trådløs netværk op i huset, så er jeg begyndt at få problemer med min Logitech MX Laser mus.

Så snart jeg har sat et download igang og forsøger at bruge min mus, så hopper den bare rundt på skærmen. opdateringshastigheden kan ikke følge med.

nogen der kender til dette problem og evt. kender en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 13:35 #1
opdater hos

Logitech MX Laser mus og det hedder den ikke bare den hedder noget mere.

der findes 5 forskellige

http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/

sæt de to første på kombisæt af mus og tastatur

den 3 på den ønskede model og følg anvisningerne

afinstaler inden nyinstall - det anbefaler de på mit

der hedder det her

http://www.logitech.com/index.cfm/433/162&cl=dk,da&hub=1?selectedcrid=433&selectedcid=162
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 13:36 #2
se bort fra den sidste link - et eller andet gik galt.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
21. februar 2009 - 14:33 #3
jeg prøver lige,
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 14:39 #4
hvorfor skrev du ikke hvad det hed - du er stadig den eneste der ved.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
21. februar 2009 - 15:42 #5
Det hedder Logitech desktop mx 5000 laser

Men det virker ikke, har lige hentet den nyeste driver. men min mus hopper stadig  under download.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 16:18 #6
hent setpoint 4.70 på siden

du skal afinstallere logitech setpoint i kontrolpanel

du må ikke lægge den henover - de står på deres side

genstart og gøre følgende

køre set up igen og faktisk ikke røre noget andet end hvis den direkte beder om det
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
21. februar 2009 - 18:21 #7
det er forsøgt, det hjælper ikke.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
22. februar 2009 - 03:20 #8
Har du prøvet at skifte batterier? (med mindre det er en mus der skal lades op i en holder)
Har du prøvet at flytte modtageren tættere på musen?
Har du sørget for at din mobiltelefon ikke ligger tæt på mus/modtager?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 14:03 #9
"9

se bort fra det sidste
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
28. februar 2009 - 12:50 #10
lukket uden løsning