Avatar billede kagearm83 Nybegynder
19. februar 2009 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Mangler Banner samt logo

Hej allesammen derude, jeg står og mangler et banner til en hjemmeside samt et logo til noget brevpapir, men kan desværre ik tilbyde nogle penge, da det er til en fiktik "kunde" det er noget jeg skal bruge til et eksamensprojekt, kunne godt tænke mig noget i farveskalaen "grå/hvid/sort" eller noget i den stil. og måske lidt en omrids at et hus/tag i baggrunden, da eksamen er inden for byggebrancen - bygningskonstruktør. på banneret skal der gerne stå --> www.kmjust.dk <-- og logoet skal bare være --> kmjust <-- da der er flere ting logoet skal bruges til fx kmjust ejendomme aps / kmjust holding aps, ja  i er selvfølgelig også velkommen til at lave noget til alle 4 ting :)

håber at der er nogle det vil hjælpe med dette, jeg smider de points der er tilladt som max

/kasper
Avatar billede hearnz Nybegynder
19. februar 2009 - 15:32 #1
Hehe snyder. lav dine opgaver selv :P eller ryst op med nogle penge så kan der kigges på det. Den slags er jo slet ikke billigt at få en grafiker til at lave..
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:33 #2
Nej vi kan heller ikke gøre det gratis, men måske komme med et rigtigt godt tilbud på det... Hvis det har interesse, så smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så vender jeg tilbage.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co
Avatar billede kagearm83 Nybegynder
23. februar 2009 - 16:19 #3
det er ik noget med snyd at gøre, opgaven lyder jo ik på at vi skal lave et logo, syntes bare at det ville se bedre ud på det brevpapir og i de tegningshoveder som vi bruger hele tiden :)