Avatar billede dustie Mester
19. februar 2009 - 05:19 Der er 1 løsning

hjælp til valg af webhotel

Hej eksperter =)

Ja jeg står og leder efter et webhotel men synes lidt det er en jungle derude. Jeg har allerede to stk. Et "ADVANCED Linux" hos Surftown og et hos Gigahost. Ingen af dem lever dog helt op til mine krav og så var det jo jeg tænkte en herinde måske kendte en host der kunne bruges.

Mine krav er:
- "Plads" til minumum 5 domæner
- Mulighed for subdomæner
- PHP5
- PHP safe mode OFF
- PHP skal have adgang til filer uden for roden (fx /home/xxx)
- phpMyAdmin
- MySQL
- Adgang til mere end én database
- Mulighed for at indstille på en database brugers rettigheder (har Gigahost ikke!)
- Adgang til cron (har surftown ikke)

Ting der er et plus:
- Kontrolpanel med mange muligheder
- Adgang til PEAR
- Mulighed for catch-all mail

Jeg har ikke særlig store krav til plads men nogle GB er der dog brug for (pga. bruger uploads). Desuden skal der selvfølgelig være de normalt ting som ftp og et godt ry.

Jeg skriver gerne til et par webhosts og høre nærmere men uden en liste at gå ud fra er det jo et evigheds projekt =)

På forhånd tak.
Avatar billede dustie Mester
19. februar 2009 - 12:46 #1
Gigahost har ordnet det så de ting jeg skulle bruge nu er på webserveren. Super support synes jeg. Jeg lukker =)