Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
16. februar 2009 - 15:08 Der er 1 løsning

Flette Excel med InDesign eller Acrobat

HHr brug for lidt hjælp - håber nogen kan svare på mit spørgsmål.

Kan man flette excel med indesign eller acrobat..?
Jeg er i gang med at lave et blad, der normalt udsendes med en etiket vi printer. Altså vi printer vores blad lægger det i en kuvert og sætter etiket på kuverten. Nu ville jeg så gerne optimere hele processen lidt, ved at printe adresserne direkte bagpå bladet.

Mit spørgsmål går på, om nogen ved hvordan man kan printe 200+ adresser i et felt bagpå mit blad - altså printer 200 blade med hver sin adresse bagpå!
Jeg er egentlig ligeglad om det er i Acrobat eller Indesign.

Håber i kan forstå mit problem - det er lidt svært at forklare..!

Venlig hilsen
Mikkel
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
16. februar 2009 - 15:28 #1
JA, InDesign kan, funktionen ligger under Window -> Automation -> Data Merge og minder meget om måden at flette i word.