Avatar billede rdc Nybegynder
15. februar 2009 - 23:17 Der er 1 løsning

Streaming af flv filer

Hejsa

Hvordan kan jeg streame flv filer til en web side? altså skal bruge en form for webserver.. jeg har nemlig en flash player som tager et link ind, i form af en flv/mp3/mp4 formater. Jeg vil så gerne lave en stream fra min egen computer, så jeg kan streme flv/mp3 filerne fra min computer til min hjemmeside, som ligger hos et hostingfirma... jeg har prøvet at installere red5 web server, uden held... prøvet nogle andre løsninger ligeså, men kunne ikke få det til at fungere... er der en anden løsning i kan anbefale? evt. et program der kan anbefales med en god tutorial...

jeg vil gerne kunne streame noget, så jeg evt. kan sætte stemmer til det jeg streamer... så jeg samtidig med at streame flv og mp3, kan snakke, ligesom en radio, bare med videoer og musik samtidig... men det hele skal selvfølgelig være i en playlist som jeg laver..

på forhånd tusind tak
Avatar billede rdc Nybegynder
02. marts 2009 - 15:24 #1
lukker