Avatar billede matsku Nybegynder
15. februar 2009 - 00:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Game server og opsætning

Hey alle sammen.
vi er en org. med 123 medlemmer. Vi har 8 css og 5 cs server det kan godt gå hen og blive lidt dyrt i længden. så er vi kommet der til at vi ville prøve at købe en server hvor vi kan lave vores egne css server og cs server på.

vi skal ud og leje en god og billig server hos et firma.
så vi ville lige høre om i kendte nogen gode stedrer.

men vi skal jo os have noget ind på serveren før at vi kan lave game server  hvis også der var nogen der gad at hjælpe eller har en guied der kunne hjælpe os så vil det være dejligt

mange tak
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 00:39 #1
tjek evt. dem her - hvis du ser på cost/benefit hvad det koster selv at drive server med strøm, maintaince mm. - så er det godt nok billigere at lege sig ind på et gamehotel

Måske de kan give dig en speciel pris hvis du ringer til dem og forklarer dem dit behov?

http://speedgaming.dk/
Avatar billede matsku Nybegynder
15. februar 2009 - 01:19 #2
dem kender jeg irl
Avatar billede matsku Nybegynder
15. februar 2009 - 03:07 #3
men de tilbyder jo kun server altså game server
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 11:17 #4
MEn hvis i selv foretrækker serverhosting, foretrækker du så det skal være øst eller vest for storebælt?

Ellers kan du leje servere hos http://fuzion.dk/DK/ Fuzion i Århus - eller Netgroup http://www.netgroup.dk/Forside.174.aspx i København
Avatar billede anderseiler Nybegynder
15. februar 2009 - 17:09 #5
Nu kan jeg godt se at tråden er lukket.. Men hvis jeg kender gutterne i SpeedGaming ret, så prøv at ta en snak med dem, så kan I nok finde ud af noget til en god pris! ;-)
Avatar billede matsku Nybegynder
15. februar 2009 - 17:12 #6
ja  men vi vil gerne lige prøve at have vores egne .

ups kom hvis til at lukke srry
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 17:16 #7
Det er selvfølgelig op til dig selv - men nu er du altså advaret omkring at det ikke bare lige er at sætte op, samt at der også skal lægges en del energi i at drive sådan en server - og jeg kan heller ikke se hvordan det økonomisk skal kunne svare sig for jer både hvad angår leje/evt. køb af server, betaling af pladsleje, strøm, internetforbindelse mm. - samt evt. licenser til det der nu skal installeres

Men okay - det er bare mit synspunkt
- held og lykke med projektet uanset hvad
/Kenneth
Avatar billede anderseiler Nybegynder
15. februar 2009 - 17:21 #8
Det er jo et valg du må træffe. Bare add ace@speedgaming.dk på msn eller skriv en mail til samme adresse, så kan vi tale begge situationer igennem, fordele/ulemper, priser osv.