Avatar billede dizox Nybegynder
14. februar 2009 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit lydkort vil bar ik virke

Hej Eksperter.
Nu har jeg sku prøvet alt mener jeg.
Har en Fujitso Siemens Amilo M6450G bærbar.
har installert alt og ja det er rigtig installert og alt er op to date. og chipset er installert først og sårn..

Det er Realtek ALC880 driveren jeg sku bruge har hentet den inden fra Fujitso Siemens hjemmeside men der virker den slet ikke.. har hentet en nyere version også der virker det heller ikke.
Når jeg installere den siger den godt nok at inde under Enhedshåndtering at der er installert lyd codec og det. det står som om det er installert men når jeg vil afspille musik kommer den med den fejl melding at der ikke er installert noget. og prøvede.
Har også været inde i Kontrol Panelet og se om jeg ku skrue op for noget eller sætte noget til, men der kan jeg slet ikke makere noget eller skrue op på noget...

Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig med problemet.
Da jeg snart skal ud og rejse langt og sku gerne kunne bruge den med lyd :P

på forhånd tak
Avatar billede justrace Novice
15. februar 2009 - 00:04 #1
Nogle pc'er vil også have et lille program at styre det med. Ligger der ikke også sådan et på deres hjemmeside?
Avatar billede dizox Nybegynder
15. februar 2009 - 00:10 #2
ved ik hvilket program du tænker på ?
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
15. februar 2009 - 00:30 #3
Har tidligere haft samme problem med en gammel Acer TravelMate jeg havde...

Format C: var løsningen.

Håber det hjalp bare lidt! ;o)
Avatar billede justrace Novice
15. februar 2009 - 02:37 #4
Er der nogle gule tegn under andre enheder i enhedshåndtering, så slet dem og genstart.
Avatar billede dizox Nybegynder
15. februar 2009 - 17:27 #5
Lukket POST! ( Løsning: Driverne understøtter ikke til Windows XP PRO. Tanke torsk af mig :S )