Avatar billede the_beast26 Nybegynder
14. februar 2009 - 16:36 Der er 4 kommentarer

GTA IV PC

Kan ikke logge ind på gta iv social club pc. Den kommer med en besked " Noget med min firewall - Familie sikkerhed . "  Men jeg har ingen sikkerhed , jow Bullguard men der er åbnede for de porte som spillet skal bruge. Men fejlen skete efter at jeg updatere gta iv  (GTA IV PC patch 1.0.2.0) Og mit windows vista 64-bit Home Premium.

KAN DET VÆRE MIN UPDATERING TIL VISTA DER HAR LAVET PROBLEMMET . - HVA KAN JEG GØRE..???
Avatar billede sheelac Nybegynder
14. februar 2009 - 16:57 #1
Jeg vil gætte på at du har bredbånd og køre over en router, så måske du skulle prøve at åbne portene i din router?

Det er ikke altid din firewall som laver problemet, men oftest din routers firewall.

Let me know if it works :)
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
16. februar 2009 - 11:24 #2
hvordan gør jeg så det.?  har en trådløs router fra netgear
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
16. februar 2009 - 11:25 #3
hvordan gør jeg så det.?  har en trådløs router fra netgear
Avatar billede sheelac Nybegynder
23. marts 2010 - 13:05 #4
Du kan følge guiden på din router via denne side: http://portforward.com/
så finder du bare navnet på din router og følger instruktionerne, så er din port åben på nul komma fem. :)