Avatar billede -highlighter Nybegynder
12. februar 2009 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Feedback på studie-portfolio!

Hej eksperter!

Jeg har lavet en online portfolio, som jeg gerne kunne tænke mig noget konstruktiv kritik, da jeg er sikker på at der er nogle herinde der ved liiidt mere end mig.

Tak for hjælpen!

Portfolio | http://www.highlighter.dk/
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2009 - 18:07 #1
Hej Kathrine Zøllner

Centrér gerne siden.

Det ser fint og professionelt ud, men pas på, at det ikke kommer til at være for gnidret. Skrifttypen, som du har brugt til overskrift og underoverskrift mm., er svær at læse, og med en sort baggrund bliver det ikke nemmere.
Til gengæld synes jeg, at skrifttypen passer perfekt på dit .pdf-CV sammen med et herligt design. Det ser godt ud.

På "Projekter"-siden skal der nok lige en forklaring til de fem farvede ikoner under teksten.

Dine metatags bør være individuelle for hver enkelt af dine sider.

  // Steeven
Avatar billede -highlighter Nybegynder
17. februar 2009 - 10:37 #2
Tusind tak for dine kommentarer. Det er helt sikkert ting jeg vil arbejde videre med :)
Avatar billede lolman Nybegynder
27. marts 2009 - 14:10 #3
nu er siden desværre nede. :(

men super sejt navn: www.highlighter.dk nu er mit spørgsmål bare hvad indeholder sådan en side.... ?
Avatar billede -highlighter Nybegynder
15. juni 2009 - 12:31 #4
Tak skal du ha' lolman! Highlighter.dk er mit online portfolio. Siden er oppe igen, så du er velkommen til at tage en rundtur :D
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 13:40 #5
Hej igen.
Forventes der flere indlæg her? Ellers er det måske på tide at få lukket spørgsmålet...
Avatar billede -flow- Nybegynder
19. august 2010 - 09:42 #6
Jeg synes det er en flot hjemmeside du har fået lavet, men jeg synes at baggrunden tager for meget opmærksomhed væk fra selve side og virker en smule forstyrrende