Avatar billede simotho Nybegynder
12. februar 2009 - 00:35 Der er 6 kommentarer

Hjælp til auktionssytem

Hej.
Er igang med et projekt, hvor jeg skal bruge et auktionssytem.
Problemet er dog bare det, at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan det skal laves, det eneste jeg ved er, at man skal bruge timestamp.
Evt nogle der kan give et eksempel på et lille auktionsystem som skal kører over 24 timer?
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. februar 2009 - 08:46 #1
Prøv at tag et kig på: http://www.phpauction.net/
Avatar billede majbom Novice
12. februar 2009 - 08:47 #2
hvis du ikke har den fjerneste ide, er det måske et lidt stort projekt at gå igang med fra bunden...?

der er diverse auktion-scripts hér: http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/auctions/
Avatar billede olebole Juniormester
12. februar 2009 - 09:16 #3
<ole>

Hvis du vil lave et auktionssite, som faktisk skal bruges, så lad være. Det kan du ikke tillade dig, når du ikke har idé om at skrive den slags - og historien bugner af eksempler på amatører, der har bragt kunder i fedtefadet, fordi deres evner ikke stod mål med deres ambitioner  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede anderseiler Nybegynder
12. februar 2009 - 13:50 #4
Kan kun tilslutte mig Olebole. Få noget erfaring med programmering, sikkerhed mv., og tilknyt gerne en partner som også har styr på tingene! Således kan I supplere hinanden så du ikke ender med store problemer der opstår pga. dårlig eller fejlfyldt programmering.
Avatar billede simotho Nybegynder
12. februar 2009 - 16:47 #5
Det er skam ikke til andre, jeg vil lave det til mig selv, for at jeg netop kan få mere erfaring :)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 11:15 #6
kan vi lukke hér?