Avatar billede jensrud Nybegynder
07. februar 2009 - 21:32 Der er 3 kommentarer

Hvordan starter man en webside fra en windows application?

Hej,
jeg prøver at skyde mig ind på hvordan jeg løser dette problem.
Jeg vil gerne lave en windows application, med et ikon på min desktop. Når man klikker på iconet skal der åbnes en webside som er gemt lokalt i filsystemet. Siden indeholder nogle supportoplysninger til min virksomhed.

Jeg har ikke meget erfaring med windows apps, så måske kan nogen guide mig i den rigtige retning. Og - nej - jeg vil ikke bare have et hyperlink til at ligge på skrivebordet. Supportprogrammet skal udrulles til mange brugere, efter det er færdigt.

MVH
Jens
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. februar 2009 - 22:16 #1
Kan du ikke bare lave et ikon/genvej til hjemmesiden ?
Avatar billede jensrud Nybegynder
08. februar 2009 - 11:54 #2
Sagen er jeg gerne vil lave en distribueret applikation jeg kan udrulle til mange brugere på en gang. Men det kan man måske godt med et hyperlink og en mappe med html filen?

MVH
Jens
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2009 - 16:41 #3
Ja og hvis du smider det på en CD, kan du bruge noget autorun til det.
Men en lokal side, kan jo startes fra en genvej ja.