Avatar billede naesager Nybegynder
03. juli 2001 - 00:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MetaBase

Hvor kan jeg finde noget dokumentation om hvordan jeg connecter til en ms Metabase?

Hvor mange domæner vil i skyde på der kan ligge på en IIS 5 alle med asp, serveren er af typen 2*866 mhz p3  4*256 mb ram    og er KUN www ikke noget andet  help
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
03. juli 2001 - 00:56 #1
Prøv at se her:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/aogu8syt.asp

Når du skriver domæner er det vel webhoteller der er tale om.....men du bør vel kunne køre 300-400 webhoteller med et gennemsnit på 100 besøgende om dagen pr. hotel, alle kørende på access database.

Kører de på SQL databaser, med databaserne placeret på en anden server så bliver belastningen sat en del ned, så kan du nok trække et par hundrede mere....

Performance for brugerne måles også i båndbredden der er tilgængelig til serveren, så hvis den ikke belastes af for megen Mp3 olign. download.

/søren
Avatar billede zoidberg Nybegynder
03. juli 2001 - 01:02 #2
Det kommer an på hvilket os du bruger win2k prof. kan kun hoste 1 domæne, win2k server 10 (mener jeg) og win2k adv. server kan hoste alle dem du vil!
Avatar billede naesager Nybegynder
03. juli 2001 - 01:06 #4
zoidberg> jeg tænker på performance  har høt lidt i mit øre at man kan komme op på 750 men kender fra erfarring at JEg kun kan få 250-300
s raagaard> takker
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. juli 2001 - 08:30 #5
SYTTEN HUNDREDE POINT !?!?!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. juli 2001 - 09:06 #6
naesager>> Kan du ikke lige kort forklare, hvorfor dette spm. er 1700 point værd. Det kan virke af meget for os andre ?!?!
Avatar billede naesager Nybegynder
06. juli 2001 - 00:55 #7
Jeg synes ikke der står noget om pointgivningen nogensteder, er det ikke op til en selv hvad man vil give af points? for et spørtgsmål som man gerne vil ha et svar på? Hvorfor skal folk ha så ondt i røven er i da dumme? hvis jeg giver 1700 points ud jamen så er det jo fordi jeg har lyst og kan hvorfor skal jeg ikke give dem ud allesammen når jeg ikke skal bruge dem til andre spørgsmål og chancen for at nå til tops på top10 listen er jo også ude af billedet. synes i er lamme skrid med jer.............
09. juli 2001 - 10:41 #8
nårrrhhh, admin!!
Det finder du dig ikke i at blive kaldt???
LOL

/def