Avatar billede njhgaard Nybegynder
05. februar 2009 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er bundkort eller strømforsyning stået af?

Når jeg trykker på startknappen, kører processorventilatoren og den i strømforsyningen et ultrakort øjeblik, og derefter sker der intet, udover at der er lys i kontrollampen på fronten. Har tjekket at startknappen er ok ved at bytte den ud med resetknappen.
Bundkortet er et ASRock 775 VM800. På strømforsyningen står der ATX400WCE+P4.
Håber nogen derude kan hjælpe, eller har haft samme problem og ved hvad løsningen er.
Avatar billede Carpreni Nybegynder
06. februar 2009 - 19:33 #1
Har oplevet et lignende problem som skyldes en defekt strømforsyning. Jeg ville starte der......
Avatar billede meterpunk Nybegynder
06. februar 2009 - 22:02 #2
Hvis du har flere stænger ram i maskinen, så prøv at tage den ene ud, hvis det ikke hjælper, så prøv at bytte om på dem. Hjælper det ikke så prøv at tage dit grafikkort ud og se om den nu starter op.
Avatar billede njhgaard Nybegynder
12. februar 2009 - 21:16 #3
Tak til Carpreni. Har netop monteret en anden strømforsyning, og det funker som det skal.
Avatar billede Carpreni Nybegynder
12. februar 2009 - 21:35 #4
Super..... Glad for at det var den rigtige løsning på problemet.... Med venlig hilsen Carpreni