Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. februar 2009 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre diskeeper på grund af noget sikkerhed

I går ville jeg lige til at defragmentere min computer, da jeg pludselig ikke kunne starte Diskeeper på grund af noget sikkerhedsrestriktioner.

Jeg får følgende fejl:

Windows cannot open this program because it has been prevented by a software restriction policy. For more information, open Event Viewer or contact your system administrator.

Når jeg så slår op i Event Vierwer får jeg Eventi Id 866.

Nogen der har en løsning på dette problem?
Avatar billede heg Nybegynder
06. februar 2009 - 05:05 #1
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. marts 2009 - 11:49 #2
Nå, jeg geninstallerede Windows og løste det på den måde, så heg lig et svar.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. januar 2010 - 15:18 #3
Nå, men så tager jeg pointene