Avatar billede Copcap Nybegynder
05. februar 2009 - 15:50 Der er 6 kommentarer

Programmeringsopgave

Vi er ved at udvikle en ny portal for www.ambassadornet.dk, som er et community site for 80 Goodwill Ambassadors (som bor i forskellige lande) og er blevet udvalgt af Copenhagen Capacity og Woco til at brande og skabe business til København.

Vi har et bureau som har lavet wireframes og design. Vi skal kun finde en partner, som kan lave en kortfattet kravspec og så selve programmeringen af sitet.

Budgettet er begrænset - kun på ca. kr. 150.000 inkl. moms og cms.
Jeg kan sende wireframes og mere information.

Mvh Stine
Avatar billede bjawnie Nybegynder
05. februar 2009 - 15:55 #1
Hej Stine,

Jeg hedder Bjørn Fridal og arbejder til daglig med webudvikling i København.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på opgaven. Hvis du er interesseret kan du skriver til mig på info (a) decode.dk så kan vi snakke videre.

Venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Avatar billede gusse Nybegynder
05. februar 2009 - 16:19 #2
Har du en mail adresse ?
Avatar billede Copcap Nybegynder
05. februar 2009 - 16:41 #3
ska (a) copcap.com
Avatar billede spliid Nybegynder
05. februar 2009 - 22:21 #4
Hej!

Jeg er også interesseret. Er freelance datalog-uddannet udvikler. Har det sidste år udviklet webløsninger til et privathospital i Århus, et køkkenfirma i Norge og arbejder pt. på en mellemstor webløsning til en industrivirksomhed i Vejle. Udover web har jeg bl.a. også programmeret en kundespecifik Windows-applikation for en nordjysk kommune.

mail: kontakt@dotnetudvikler.dk
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
08. februar 2009 - 10:23 #5
Hej Stine,

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven med en professsionl løsning.

Du er velkommen til at skrive til undertegnede for yderligere oplysninger

Med venlig hilsen
Kim H. T
www.mwc.com.vn
tkhau@mwc.vn
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 08:41 #6
Har sendt mail