Avatar billede enola Nybegynder
04. februar 2009 - 22:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netbooks

HeY People

Jeg vil hører om nogle af jer kan anbefale en netbook? Jeg skal bruge den da jeg skal starte på Uni, og derfor er der nogle krav i godt må tage højde for. Den må gerne have en lang batteri levetid, den skal være lille og praktisk, være billig også gør det jo ikke noget at dens hardware er det bedste.

Håber i kan komme med nogle forslag til hvilke modeller der gør sig godt, og gerne nogle kommentarer omkring deres erfaringer ved brug af netbooks.

På forhånd tak.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 13:23 #1
http://www.eksperten.dk/spm/862529 <- det samme diskuteres der, så lur med der.
Avatar billede enola Nybegynder
05. februar 2009 - 15:54 #2
Tusind tak (: