Avatar billede h-dj Nybegynder
01. februar 2009 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

amd 2 6000+

Har lige opgradret min pc med bundkort Asus M2A-MX med en ny AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor 6000+ samt et grafik kort 8600GT
og ret ud sagt det spiller bare ikke... har problemer med spil det lagger samt er det ligesom min pc fryser når jeg er på nettet og når jeg downloader, har opdateret alle mine driver?????

Har lavet en Hijack this:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\mscorsvw.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\RALINK\Common\RaUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\LBTWiz.exe
C:\Programmer\ASUS\Cool & Quiet\cnq.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\infocard.exe
C:\Program Files\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Bluetooth Connection Assistant] LBTWIZ.EXE -silent
O4 - HKLM\..\Run: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Start WingMan Profiler] C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe /noui
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [GroupManager] C:\Programmer\Driver Checker\groupmanager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Programmer\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe --ports
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ASUS SmartDoctor] C:\Program Files\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe  /start
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: Ralink Wireless Utility.lnk = C:\Programmer\RALINK\Common\RaUI.exe
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1233428115656
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1233514455140
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://dl8-cdn-01.sun.com/s/ESD5/JSCDL/jre/6u11-b90/jinstall-6u11-windows-i586-jc.cab?e=1233435099410&h=c05a660dc7f5a4fd5bf56546bc4c7a1c/&filename=jinstall-6u11-windows-i586-jc.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: LBTWlgn - c:\programmer\fælles filer\logishrd\bluetooth\LBTWlgn.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: ATK Keyboard Service (ATKKeyboardService) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BgLiveSvc) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BGRaSvc - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\support\bgrasvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Unknown owner - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe" -service -config "C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\jqs.conf (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Logitech Easy Synchronization - Unknown owner - C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
Avatar billede outlaws Nybegynder
01. februar 2009 - 21:21 #1
Kan udmiddelbart ikke se noget galt med din log .
Avatar billede outlaws Nybegynder
01. februar 2009 - 21:21 #2
- Hvad spiller du ?
Avatar billede h-dj Nybegynder
01. februar 2009 - 21:25 #3
NFS Undercover, Dessert combat, Frontlines,enemy territory quake wars... min pc er også "100 år" om at installere samt opdatere..
Avatar billede h-dj Nybegynder
01. februar 2009 - 21:54 #4
Har også opdateret min BIOS og efter kørt en 3Dmark06 med dette:

Your system
3DMark Score 3034
SM 2.0 Score 1308
SM 3.0 Score 1202
CPU Score 1022

Date Feb 01, 2009 14:43 CST

OS Microsoft Windows XP
AMD Athlon X2 6000+ / 3.1 GHz processor
NVIDIA GeForce 8600 GT  EVGA GeForce GTX 260 Core 216 - graphics adapter - GF GTX 260 - 896 MB
Avatar billede h-dj Nybegynder
19. februar 2009 - 15:54 #5
hmm