Avatar billede haka Nybegynder
01. februar 2009 - 12:31 Der er 2 kommentarer

hp dv2000

har en hp dv2000 når jeg tænder for den så lyser alle lamper og der sker ikke mere starter ikke op eller noget er det bundkort eller cpu der er smuttet eller noget helt andet håber der er hjælp at få her.
Avatar billede Fuscus Nybegynder
02. marts 2009 - 01:07 #1
Hej Haka
Jeg googlede lige på bundkort og dv2000, og fandt dit indlæg. Jeg har selv den samme model og samme problem. Der er problemer med denne model og den gik vidst også ret hurtigt ud af produktion af disse grunde. I sin tid da jeg stadig havde garanti, fik jeg sat et nyt i (sagde de ihvertfald)...Ikke lang tid efter kom symptomerne igen. Hvis du stadig har din garanti, så benyt dig af det og gør dem opmærksom på at det er en generel fejl ved modellen. Prøv i øvrigt også at kigge her angående HP garanti vedr. modellen: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=da&cc=dk&docname=c01118266&dlc=da

Jeg selv kan ikke gøre op med mig selv om der skal investeres i nyt bundkort, da jeg har en idé om at modellen bare ikke kan interagere med resten af harwaren som helhed,- også ved udskiftning af bundkortet.....
Hvis du bliver ved med at genstarte den, så på et tidspunkt skulle den gerne også tænde for styresystemet. Det er ikke unormalt at jeg nogen gange skal prøve 30 forgæves gange!....

Skulle du finde ud af nogle nye brugbare oplysninger, så skriv gerne lige tilbage.

Mvh Danny, Kbh
Avatar billede Fuscus Nybegynder
02. marts 2009 - 01:34 #2
Iøvrigt kunne jeg læse mig til på et amerikansk forum, at det sandsynligvis skyldes at processoren overheater, hvilket giver meget mening....