Avatar billede toro1968 Nybegynder
01. februar 2009 - 07:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Web for fotballklubb

Jeg skal lage nye websider for en fotballklubb. Vurderer å benytte dreamweaver eller joomla. Er på jakt etter gode templates for fotballklubber. Forslag, anyone?
Avatar billede pepsiman Juniormester
21. februar 2009 - 10:00 #1
jeg synes at det er god ide at bruge Joomla første omgang for du ser om hvad du kan. det er også gratis program.

Dremaweaver er ikke gratis. jeg bruger selv det,men jeg er utilfreds med det.

jeg vil gerne bruger PHP designer 2009 senere.

ok. det er op til dig . du finder ude af det hvad du vil. bedste at bruge gratis program som joomla først.

Mvh Pepsiman.
Avatar billede toro1968 Nybegynder
21. februar 2009 - 20:58 #2
Takk, men er på jakt etter forslag til templates :-) Toro
Avatar billede toro1968 Nybegynder
18. juli 2009 - 09:42 #3
Avsluttes