Avatar billede jpeace Nybegynder
31. januar 2009 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ajax og Unoeuro

Er det muligt at bruge AjaxControlToolkit på Unoeuros webhotel? Og hvordan?
Selvfølgelig med Asp.net suiten.

Jeg har AjaxControlToolkit.dll'en. Men ved ikke hvordan / hvor jeg skal referere / placere den på webhotellet.
Avatar billede truelz Nybegynder
31. januar 2009 - 22:47 #1
Du skal oprette en /bin mappe i roden af webstedet, så skulle det virke.
Avatar billede jpeace Nybegynder
01. februar 2009 - 01:10 #2
Jeg har lavet en bin folder under public_html, som er roden for websitet. Og også en bin folder helt i roden, dvs. et niveau under public_html. Men det virker stadig ikke.

Jeg har faktisk også lavet en bin folder hvor min kode der bruger toolkit'et ligger, som lagt dll'en sammen med koden...

Bruger du selv unoeuro?
Avatar billede jpeace Nybegynder
01. februar 2009 - 01:23 #3
Ok nu virker det faktisk :-) Jeg havde ikke fået kopieret web.config over, da den lå i en anden folder.
Avatar billede truelz Nybegynder
01. februar 2009 - 09:36 #4
Nej, jeg har min egen webserver. Det er mappen der ligger i public_html der skal bruges. Du behøver ikke nødvendigvis registrere komponenten i web.config, du kan også gøre det på de sider du skal bruge den.
Avatar billede jpeace Nybegynder
18. december 2009 - 22:18 #5
truelz -> smider du lige et svar?

(jeg så lige at jeg ikke havde fået lukket dette spm.)
Avatar billede truelz Nybegynder
19. december 2009 - 09:33 #6
Således