Avatar billede mowdy Nybegynder
30. januar 2009 - 18:14 Der er 6 kommentarer

Fejl ved åbning af c-drev

hejsa får flg fejl når jeg prøver og åbne mit cdrev, nogen der ved hvad det er for en fejl og hvorfor den kommer
Kører med windows xp SP 3

http://i39.tinypic.com/2wqe98h.jpg
Mvh mowdy
Avatar billede f-arn Guru
30. januar 2009 - 19:27 #1
Der ligger sikkert en autorun.inf fil i roden af det drev - slet den.
Du skal sikkert slå vis skjulte filer til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 20:21 #3
I overskrift står der c-drev - i tekst cddrev...

Hvilket drev er der tale om?

Er det cddrev kan du selvfølgelig ikke slette noget :)
Avatar billede mowdy Nybegynder
30. januar 2009 - 21:10 #4
nej der står cdrev i teksten ikke cddrev :-D men pyt der er tale om c-drev bare glemt en - :P

men der ligger ikke en autorun fil, kigger lige på dit link jtt
Avatar billede mowdy Nybegynder
30. januar 2009 - 21:19 #5
Den wiki giver ikke nogen løsning på problemet :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 21:27 #6
Kan du ikke se det?
rd /s /q c:\recycler i kommando prompt - papirkurv slettes - ved genstart af pc gendannes papirkurv og derved er de file den indeholdt også slettet. Virker her :)