Avatar billede mohandas Nybegynder
30. januar 2009 - 18:13 Der er 1 kommentar

Hvordan trykker jeg f5 i windows?

Jeg har fået installeret Vista på min Macbook Pro (næstsidste udgave, tror den er fra april eller marts 2008) og skal bruge mIRC en hel del. Jeg skal bruge noget, der hedder et f5 script i mIRC, hvor jeg ved at trykke f5 automatisk skal kunne udløse en aktion i programmet. Jeg har scriptet, men ved ikke, hvornår jeg trykker f5 på mit mac-tastatur, når jeg er i windows!! knappens funktioner i MAC OSX 10.5 er Skru op/f5, men lige gyldigt hvad jeg prøver, synes jeg kun det er skru op funktionen jeg kan bruge her i vista.

Er der nogen, der ved hvilke taster, der skal trykkes for at udløse f5 i IRC installeret på Vista på en macbook pro!?! Super indviklet...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
30. januar 2009 - 20:11 #1
FN + F5?