Avatar billede hanseman_luchter Nybegynder
30. januar 2009 - 14:34 Der er 4 kommentarer

sfc /scannow på en RIS-installeret XP Pro

Hej.
Er det ikke muligt at kører en sfc når ens maskine er installeret via RIS ??
Evt. en registrerings nøgle der får sfc til at hente manglende filer fra et netværksdrev.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2009 - 17:19 #1
Hvad med at prøve og så fortælle om resultatet
Avatar billede haverslev Novice
31. januar 2009 - 12:50 #2
Hvis det er en RIS installation, hvor imaget er hentet/installeret fra severen (normalt) - så er der et fuldt installeret XP på maskinen og du kan uden problemer kører en SFC - Hvis der er fejl/mangler i SFC installationen og den spørger efter cd, så er du nød til at have en sådan ved hånden, det behøver ikke være en Volumen licens udgave,som ris er installere af, blot det er en XP Pro
Hvis den spørger efter RIS installationen, så vær meget forsigtig med hvad du gør
Du kan muligvis kun køre en nyinstallation i det tilfælde, kommer an på group police osv
Avatar billede hanseman_luchter Nybegynder
02. februar 2009 - 00:27 #3
Det fremgår selvfølgelig ikke helt klart af mit spørgsmål, men jeg har faktisk prøvet, men som <haverslev> gætter, så kommer den og spørger efter SP2 CD'en rigtig mange gange.
Så må jeg jo lede efter en SP2 CD  ;-)
Avatar billede haverslev Novice
10. august 2010 - 20:15 #4