Avatar billede monkeysee Nybegynder
27. januar 2009 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lille fejl med stor effekt

Hej Eksperter! Jeg har lavet en hjemmeside/blog, hvor langt det meste af layout fungerer helt fint - men nu, hvor der efterhånden er kommet meget indhold på, kan indholdsfortegnelsen finde på at rutche ned i bunden af siden!?

Fejlen sker tilsynelandende kun på FF...har indtil videre kun testet med FF, IE og Opera.
Avatar billede monkeysee Nybegynder
27. januar 2009 - 11:45 #1
Flot - jeg glemte adressen!!
Den er http://www.ord-og-billeder.dk
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2009 - 12:48 #2
<ole>

138 fejl, der lige skal rettes, før du bekymrer dig om, hvordan siden ser ud i forskellige browsere:
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.ord-og-billeder.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&ss=1&verbose=1

- og så giver det i øvrigt ikke mening at sende XHTML 1.0 Strict som 'text/html'

/mvh
</bole>
Avatar billede monkeysee Nybegynder
27. januar 2009 - 14:02 #3
Ja, 138 fejl er da også en slags fejl ;-) Men jeg tager det ikke så tungt, kan du nok regne ud - det vigtigste er at man kan *bruge* siden.

Og så må jeg hellere se om man kan hacke ExpressionEngine (CMS systemet der ligger til grunds for siden) til at sende andre headers end 'text/html'...

Tak for tipsne, mere feedback er velkomment!
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2009 - 14:06 #4
Jamen, hvis ikke du tager den slags tungt, er der vel ingen grund til at kommentere yderligere på forskelle i udseendet. Så må siden jo se ud, som den har lyst til  =)
Avatar billede monkeysee Nybegynder
01. september 2009 - 14:05 #5
En dag må jeg få rettet de fejl, men lige nu handler det vist mest om at få lukket det her sprgsm.