Avatar billede klanco Praktikant
26. januar 2009 - 14:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsætte clickTAG i flash-banner

Jeg har lavet et ultra simpelt flash-banner, som skal lægges ud på forskellige online medier. Der kræves implementering af et clickTAG, og jeg har sågar fået en anvisning til denne implementering, men jeg kan ikke finde ud af det! Er der nogen, som kan hjælpe?

Jeg arbejder i Flash 5.0, og jeg er totalt novice, så jeg ved ikke engang, hvor i Flash man arbejder med ActionScripts!

Da jeg skal aflevere bannerne idag, haster det lidt med hjælpen.. :)
Avatar billede frankeweb Nybegynder
28. januar 2009 - 22:28 #1
puha :) flash 5.0 går ikke for du skal bruge as3.0 til clickTAG men zip det også skal jeg prøve at smide det på hvis du lige vil sende vejledningen med for kan aldrig huske hvad det er der skal stå :)
Avatar billede klanco Praktikant
28. januar 2009 - 22:52 #2
Hejsa frankeweb
Jeg har fået løst problemet (måtte betale mig fra det), så ellers tak for din hjælp. Jeg lukker spørgsmålet med det samme (hvilket jeg jo burde have gjort samme dag, som jeg oprettede det, da jeg skulle aflevere flash-filerne dér...)

PS: Det kunne godt lade sig gøre i Flash 5.0
;o)
Avatar billede frankeweb Nybegynder
28. januar 2009 - 22:59 #3
hehe okay :) men godt du fik det lavet.
Jeg har også haft mine frustrationer over de clickTAG
Avatar billede klanco Praktikant
28. januar 2009 - 23:32 #4
Måske kan du hjælpe mig med noget helt andet? Jeg forsøger at lukke mine (4) forespørgsler, men jeg synes ikke, at det virker?! Skal man ikke blot klikke på det lille kryds i den grå boks i højre hjørne af "annonceteksten"?
*SS*
Avatar billede frankeweb Nybegynder
28. januar 2009 - 23:58 #5
du skal bare selv lave et svar også acceptere det :)
Avatar billede klanco Praktikant
29. januar 2009 - 09:35 #6
Tusind tak!