Avatar billede kirkbye Nybegynder
24. januar 2009 - 16:40 Der er 2 kommentarer

Har du brug for inspiration?

Hej til jer alle.

Jeg har endelig fået tid til at få en blog op at køre: www.typografik.dk

Kort fortalt er den tiltænkt som inspiration i det daglige arbejde med grafik, kommunikation og især typografi. Jeg arbejder tildagligt med branding, så jeg kan ikke få inspiration nok, og noget af det jeg støder på på min vej vil jeg dele med jer.

Jeg håber det er noget i har lyst til at bruge og lad mig endelig høre, hvad i synes om det.

Mvh
Nicolai
Avatar billede challenge Praktikant
25. januar 2009 - 21:37 #1
Super fedt. Har allerede kigget alle dine links igennem, og finder det yderst brugbart - an instant bookmark!

Designet er der selvfølgelig ikke noget at sætte en finger på; perfekt til formålet!
Avatar billede kirkbye Nybegynder
26. januar 2009 - 12:39 #2
Fedt nok. Tak for det!
Så lever den jo op til sit formål :)