Avatar billede puttitat Nybegynder
21. januar 2009 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTML mail vises i text format

Hej,

Jeg står med en Outlook 2003 klient, der vælger at vise alle mails sendt fra en gmail konto i HTML-format, som tekst, således jeg får mailheaders og hele pisset i læseruden.

Denne Outlook 2003 klient er bare et standard setup, eneste ændring er den mailkonto der er tilføjet :) Den modtager som en CC, sammen med 10-15 andre mailadresser, der også er på Outlook 2003 klienter. De andre klienter viser bare mailen korrekt. Har prøvet at åbne mailen seperat, men den er låst til "Tekst" under "formater", så kan ikke bare ændre visningen til HTML.

Hostsystemet er Windows Vista, hvis dette skulle have noget at sige (doubt so)
Avatar billede puttitat Nybegynder
21. januar 2009 - 12:15 #1
Det skal nok tilføjes at det ikke er et problem med mails andre steder end fra denne konto. Alle andre HTML-mails med billedindhold osv. vises korrekt.
Avatar billede puttitat Nybegynder
25. juli 2009 - 04:37 #2
Intet svar, lukkes :)