Avatar billede nheilbuth Nybegynder
19. januar 2009 - 14:20 Der er 1 løsning

Silverlight 2, animere med resources

Hej

Jeg roder lidt med noget silverligt, og har lavet en knap (rectangle), som jeg har farvet med en gradient. Nu vil jeg så animere farven på denne knap, så den skifter til en anden gradient, når man kører musen over. Det er sådan set også nemt nok.
Det kunne bare være smartere hvis man kunne gemme de 2 gradienter som en resource. Hvis jeg gør det, kan jeg ikke komme til at bruge dem i en timeline animation. Kan det virkelig passe at man skal indtaste værdierne for sine gradienter hver gang man skal bruge dem i en animation, eller gør jeg et eller andet forkert?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
05. oktober 2009 - 11:47 #1
Nå jeg må vist hellere få lukket den her. Jeg kom vist frem til at jeg bare måtte bide i det sure æble og indtaste værdierne hver gang! :(